Construieşte-ţi cariera alături de profesionişti
Dacă vrei să iți pui în valoare profesionalismul și experiența, dacă îți plac provocările și vrei să iți construiești o carieră de succes într-o companie care încurajează inițiativa, spiritul de echipă și profesionalismul, aplică acum pentru unul din posturile disponibile sau trimite CV-ul tău la jobs@indsoft.ro.
Consultant Vânzări IT
Responsabilităţi:
- Contribuie la menţinerea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi.
- Identifică şi evaluează constant nevoile clienţilor potenţiali şi existenţi şi le transformă în oportunităţii de vânzare a produselor şi serviciilor companiei.
- Monitorizează permanent piaţa şi concurenţa.
- Acţionează activ pentru găsirea şi atragerea de noi clienţi; contribuie la acţiunile de prospectare piaţă.
- Promovează imaginea şi soluţiile oferite de companie în relaţia directă cu clienţii; planifică/ participă la întâlniri cu clienţii existenţi şi potenţiali.
- Generează documente specifice activităţii de vânzări (oferte, comenzi de vânzare, rapoarte, etc).
- Contribuie la realizarea de prezentări .ppt pentru clienţi, cu posibilitatea în viitor de a le şi susţine; redactează comunicate de presă.
- Realizează activitatea de documentare pentru întocmirea de oferte.
- Realizează follow-up la întâlnirile de vânzari, când e cazul.
- Asigură suportul post-vânzare prin intermediul unui management efectiv al conturilor.
- Urmareşte evoluţia vânzărilor, identifică şi propune superiorului ierarhic măsuri de corecţie/ optimizare.
- Menţine actualizate informaţiile de la anumiţi furnizori pentru echipa de vânzări (prin consultarea periodică a portalurilor acestora).
- Întreprinde activităţi de analiză/ control/ raportare a rezultatelor şi eficienţei iniţiativelor avute.
- Project management pe anumite proiecte interne şi, în viitor, şi de implementare.
Cerinte
- Experienţă de cel puţin 3 ani în vânzări (experienţă în vânzări din domeniul IT reprezintă un avantaj).
- Studii universitare cu profil economic/ tehnic; MBA reprezintă un avantaj.
- Cunostinţe solide despre modul de gestionare a proceselor într-o companie privata – experienţă de minim 2 ani într-o firma privată sau pe un post care să fi permis acumularea de cunoştinte de business.
- Abilităţi de leadership, motivare, creativitate, abilitatea de a dezvolta un portofoliu de clienţi.
- Orientare către client, dedicare pentru a satisface aşteptările şi cerinţele clienţilor, atitudine pro-activă şi pozitivă, dinamism, seriozitate.
- Bune abilităţi de vânzare şi negociere B2C, spirit de echipă, organizare şi planificare.
- Personalitate analitică şi orientată pe rezolvarea problemelor.
- Excelente abilităţi de comunicare şi de prezentare – scris şi verbal (fluenţă, exprimare clara şi concisă).
- Rezistenţă la stres, capacitatea de a lucra cu termene limită.
- Dispus la deplasări în toata ţara (posesor carnet conducere categoria B).
- Limba engleză este obligatorie (cunoaşterea foarte bună a acestei limbi).
Oferta (beneficii, avantaje):
- Traininguri, certificări şi specializări în domeniul de specific de activitate.
- Oportunităţii de dezvoltare şi perfecţionare a unei cariere de succes în domeniul vânzărilor B2C în domeniul IT.
- Mediu de lucru plăcut şi dinamic alături de o echipă de profesionişti.
- Pachet salarial atractiv.
Pentru a aplica, vă rugăm trimiteți CV-ul la jobs@indsoft.ro.